O mnie

avatar Ten blog prowadzi krzys22 z miasta Opole. Mam przejechane 7139.86 kilometrów w tym 2225.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.92 km/h.

Moje fotki

Kalorie: 6334 kcal

Opole - Krnov (CZ) - Opole

Sobota, 3 lipca 2010 · dodano: 03.07.2010 | Komentarze 2

Wpadłem na ten pomysł wczoraj, więc tak wstałem o 4.30 zjadłem śniadanie wypiłem kawę i w drogę. Rano jak wyjeżdżałem to słońca nie było jeszcze widać zza drzew pojawiło się ok 5.15 (co widać na fotce) do Krnowa pojechałem szosą bo innej drogi nie znam. Zamieszcza mniej więcej odwzorowaną trasę (nakręciłem trochę więcej km bo po Prudniku się kulałem). Trasa spokojna mało samochodów bezwietrznie. Problem zaczął się po Głogówku (podjazdy i zjazdy i znowu podjazdy - KOSZMAR) ale dałem radę i o 9 rano odpoczywałem na Rynku w Krnovie. Nie było jeszcze strasznego upału ale słońce już dawało znać o sobie. Po około 30 minutach zebrałem się i w drogę do Prudnika. Odcinek Krnov - Prudnik koszmarny co chwilę podjazd (najwyższy punkt trasy 414 mnpm.). Na trasie zrobiło się już upalnie jak dojeżdżałem do Prudnika to było 35 na termometrze w słońcu.
Droga powrotna Prudnik - Opole - KOSZMAR - całą drogę pod wiatr. Jak ja tego nienawidzę.