O mnie

avatar Ten blog prowadzi krzys22 z miasta Opole. Mam przejechane 7139.86 kilometrów w tym 2225.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.92 km/h.

Moje fotki

Na działkę

Sobota, 8 maja 2010 · dodano: 08.05.2010 | Komentarze 0

Opole - Prudnik (grill) - Prudnik - Opole

Wyjeżdżając z Opola była piękna słoneczna pogoda - ale 4 km przed Prudnikiem zaczęła się mega burza zrobiło się ciemno jak w nocy lało jak z cebra. Dałem rade dojechać na działkę do rodziców - a tu niespodzianka - Grill :D, przeczekałem ulewę i wyruszyłem w drogę powrotną do domu (Opole). Trochę mi doskwierał brak błotników co czułem na plecach i twarzy :D, ale dojechał w całości.

AVG cad - 77

Pierwszy odpoczynek podczas samotnej wycieczki:

A tu dałem odpocząć rowerowi od jazdy:

Wiosna po deszczu:

A teraz odpoczynek podczas powrotu:

To by było na tyle jeśli chodzi o samotny wypad do Prudnika. Zaliczyłem piękną bezwietrzną pogodę, jak i mega wiatr i burze. :) ale było warto.
Może się znajdzie ktoś z Opola kto pojeździ bez gonitwy tak na relaksie, bo samotne wycieczki męczą nie ma się kogo trzymać.